Boekrecensie: Ik hou van mij van Annemarie Postma

Annemarie Postma laat zien in dit boek zien wat zelfcompassie is en en hoe een gebrek eraan je afhoudt van persoonlijke groei. Ook beperkt het in je mogelijkheden en hoe ingrijpend meer begrip en liefde voor jezelf je leven kan veranderen. Het is een heel persoonlijk, eerlijk verhaal van de schrijfster. Ze belandde als elfjarig meisje plotseling in een rolstoel. Na jarenlang intern in een revalidatiecentrum te zijn geweest, kwam ze weer in het normale even terecht. Ze studeerde rechten, werd het eerste professionele fotomodel in een rolstoel. Inmiddels is ze getrouwd en heeft ze meerdere bestsellers op haar naam staan over persoonlijke groei en spiritualiteit.

Boekinformatie
Titel: Ik hou van mij de helende kracht van zelfcompassie
Auteur: Annemarie Postma
Uitgever: Books for conscious Living
Verschenen: juli 2013
Genre: Spiritualiteit

Bron afbeelding

Mijn mening
Er zijn momenten dat ik heel veel behoefte heb aan een stukje verdieping. Dan lees ik een boek boeken over spiritualiteit of psychologie. Dit is de zoveelste uitgave van dit boek. Het boek is officieel in de jaren 90 van de vorige eeuw uitgegeven.
Eind vorig jaar heb ik Annemarie Postma mogen ontmoeten. Dat was echt zo bijzonder. Zij is zo lief en echt. Ik had nooit verwacht dat ik haar had mogen ontmoeten, maar toch is ze nu in mijn leven. Daar ben ik heel blij mee.
Dit boek heb ik een aantal jaar geleden eerder gelezen. Boeken over spiritualiteit vind ik in het algemeen best interessant. In tegenstelling tot een aantal jaar geleden vond ik het boek veel begrijpelijker. Ik had gewoon veel meer door waar het boek echt over gaat. Het raakte mij ook veel meer. Het is een heel heftig boek. Er stond veel herkenbare stukken in voor mij als rolstoelgebruiker.
Mijn oordeel: 4,5 van 5 sterren.

2 gedachten over “Boekrecensie: Ik hou van mij van Annemarie Postma